SİTE İÇİ ARAMA YAP

Hometech Blog.

Teknolojiye dair...

MICROSOFT’TAN YERLİ ÜRETİCİ HOMETECH’E En Hızlı Büyüyen BİLGİSAYAR ÜRETİCİSİ Ödülü

07.01.2022

MICROSOFT’TAN YERLİ ÜRETİCİ HOMETECH’E En Hızlı Büyüyen BİLGİSAYAR ÜRETİCİSİ Ödülü TÜRKİYE’NİN YERLİ BİLGİSAYAR ÜRETİCİSİ “HOMETECH”,

MICROSOFT TARAFINDAN ORTADOĞU VE AFRİKA BÖLGESİNİN (MEA) EN HIZLI BÜYÜYEN ÜRETİCİSİ SEÇİLDİ

MICROSOFT’TAN YERLİ ÜRETİCİ HOMETECH’E

En Hızlı Büyüyen BİLGİSAYAR ÜRETİCİSİ Ödülü

Microsoft tarafından her yıl düzenlenen “Device Sales Summit”, Mayıs ayının ilk haftasında, Rusya’nın St. Petersburg kentinde gerçekleşti. Ortadoğu ve Afrika bölgesinde faaliyet gösteren PC üreticileri ve distribütör firmaları bir araya getiren Zirve kapsamında, başarılı ve yüksek performans gösteren şirketlere de çeşitli ödüller dağıtıldı.

Güney Afrika, Birleşik Arap Emirlikleri, İsrail, Suudi Arabistan ve Türkiye’den üretici firmaların yer aldığı ödül töreninde Türkiye’den yerli bilgisayar üreticisi Hometech, ‘Afrika ve Ortadoğu’nun En Hızlı Büyüyen Bilgisayar Üreticisi’ ödülüne layık görüldü.

Tamamen yerli ve milli sermaye ile üretim yapan Hometech, geçtiğimiz yıla oranla yaklaşık 3 kat büyüme göstererek bireysel pazardaki pazar payını %13’e çıkardı; Böylelikle, Ortadoğu ve Afrika bölgesinde faaliyet gösteren üretici firmalar arasında en hızlı büyüyen şirket oldu.

“Teknoloji Türkiye’nin hakkı” mottosuyla, modern ama erişilebilir fiyat politikasıyla piyasaya pek çok farklı kanaldan sunduğu bilgisayarları tüketiciyle buluşturan Hometech, aynı zamanda Türkiye’de giriş seviye bilgisayarlarda pazarın lider oyuncusu.

Microsoft MEA Kanal Satış Başkan Yardımcısı Roy Chalhoub, “Microsoft olarak, yerel marketteki başarılarından ve almış oldukları ödülden dolayı Hometech’i kutluyoruz. Hometech, bizim için Türkiye’de hızla büyüyen bir partner oldu. Tüketicilerin, Windows lisanslı Hometech ürünlerini tercih etmelerinden dolayı memnuniyet duyuyoruz” dedi.

Hometech CEO’su Emir Aral, “Türkiye’de pek çok hanede halen bilgisayar bulunmuyor. Hometech olarak biz, “Teknoloji Türkiye’nin hakkı” sloganıyla yola çıktık. Türk tüketicisinin teknolojiyi daha verimli kullanması için hem modern, hem uygun fiyatlı dizüstü bilgisayarlara odaklandık. Markamıza ve çalışanlarımıza yaptığımız yatırımlarla, hedef kitlemizin ihtiyaçlarını doğru şekilde adresleyerek, satış sonrası hizmet kalitemizi en iyi seviyeye getirmeyi başararak müşteri memnuniyetimizi artırdık ve 1 sene içerisinde pazar payımızı 3 katına çıkardık” dedi. Dünyada gelişmiş ülkelerde yaklaşık yüzde 15 civarında olan giriş seviyesi modern bilgisayar penetrasyonunun Türkiye’de henüz yüzde 5 seviyesinde olduğunu söyleyen Aral, düşük maliyetli, kaliteli ve modern giriş seviyesi bilgisayarların hanelere girerek Türkiye’nin teknoloji seferberliğine ve dijital dönüşüme katkıda bulunacağını ve aynı zamanda ekonomik verimliliği de artıracağını belirtti.